Previous Entry Share Next Entry
Writer's Block: Cliff hanger
spencer, morgan, reid, love, derek
charlie_butler
What's the most dangerous thing you've ever done? Are you glad you did it? Would you do it again?

I dunno, I do a lot of dumb shit...Swimming at 10,000ft. in ...spring/summer. There was snow 10ft from the shoreline! I'm so glad we did that, and hell yeah I would again! Fantastic rush!
 
Climbing on the domes in Yosemite a few years back, taking 'dangerous' trails, leaning to close to the edge lol, leaving food in my tent on purpose (didn't really do that one, I'm dumb, not suicidal! lol), it was fun and we got some great views, don't think I'd do it again though, too easy to fall. We were hanging out with a ranger, he showed us some *shudders* pictures. Put us off *that* idea, needless to say.

Swimming at 10,000ft. in ...spring/summer. There was snow 10ft from the shoreline! I'm so glad we did that, and hell yeah I would again! Fantastic rush!

Also, I have a bad habit of lying in the middle of the intersection near my house in the early morning hours. It's not *that* dangerous, traffic is pretty low then and the street's long enought that I have time to get up if a car's coming. I don't regret doing it, and I'll probably do it again, because it's the only decent spot to see the stars near my house.

Other than that, idk, walking around my neighborhood alone at night. *eyeroll* I can't think off anything.

?

Log in

No account? Create an account